Nahoru

Základní informace

Funguje to!

„Dává mi větší pocit bezpečí a neobtěžuje mě.“ – Marie, 78 let.

Přístroj na míru

Vyberte si přístroj podle vašich potřeb.

Kolik to stojí

Již od 350 Kč měsíčně!

Nahoru

Jak pomáhá asistenční služba řešit nouzové situace

Vybrané modelové situace seniora

Přečtěte si, jak probíhá jejich řešení:

1) Senior má zdravotní problém nebo se cítí být ohrožen

V případě náhlého zhoršení zdravotního stavu, úrazu, nehody, dezorientace, šikany.

  1. Senior oznámí stav nouze stisknutím nouzového tlačítka na svém dohledovém zařízení – informace o stavu nouze je odeslána do služby InspectLife Dohled
  2. Operátor asistenční služby je okamžitě upozorněn na novou událost.
  3. Operátor řeší událost s využitím aktuálních informací – především poslední známé polohy seniora, poznámek a závěrů minulých událostí, informací o zdravotním a sociálním stavu. Operátor může zavolat seniorovi a zjistit jeho aktuální stav a potřeby, nebo kontaktovat blízkou osobu či integrovaný záchranný systém.
  4. Operátor vyhodnotí a uzavře událost.

Díky průběžnému sledování polohy může být pomoc seniorovi v nouzi efektivní a rychlá.

2) Blízká osoba má obavu o stav seniora

V případech nedochvilnosti seniora či dlouhodobé obavy o seniora.

  1. Senior není ve svém domově a nebere telefon.
  2. Blízká osoba požádá* o zjištění aktuální polohy a stavu seniora ve webovém informačním systému. Zjištění polohy lze provést odkudkoliv, např. z domova nebo z práce na počítači nebo telefonu s mobilním internetem.
  3. Blízká osoba zjistí, kde se senior nachází, a rozhodne se, zda za seniorem pošle souseda nebo počká.
  4. Blízká osoba uvede proč se obávala o bezpečí seniora a jak se rozhodl postupovat.

* žádost blízké osoby je zaznamenána pro ochránění soukromí seniora.

Související informace:

Asistence na míru
Nahoru

Pro oblasti Beroun, Kladno, Hořovice, Praha-Západ prosím volejte 777 336 986 (Milan Piovarči).

* Údaje označené hvězdičkou jsou povinné.




© 2021 – Mediinspect, všechna práva vyhrazena.