Nahoru

Základní informace

Funguje to!

„Dává mi větší pocit bezpečí a neobtěžuje mě.“ – Marie, 78 let.

Přístroj na míru

Vyberte si přístroj podle vašich potřeb.

Kolik to stojí

Již od 350 Kč měsíčně!

Nahoru

Jak pomáhá asistenční služba řešit typické situace

Vybrané modelové situace

Přečtěte si, jak probíhá jejich řešení:

Terénní sociální pracovník je upozorněn na nouzovou situaci seniora

  1. Terénní sociální pracovník je na cestě ke svému klientovi a je upozorněn sms zprávou na nouzovou situaci jednoho ze seniorů.
  2. Pracovníkovi se nedaří navázat hovor s dohledovým zařízením seniora.
  3. Pracovník má s sebou tablet s mobilním internetem a podívá se na poslední známou polohu seniora.
  4. Protože se nachází poblíž, pracovník jede situaci seniora osobně zkontrolovat.

Operátor dohledového centra je automaticky upozorněn na možný pád seniora

  1. Operátor vykonávající dozor je upozorněn na možný pád seniora.
  2. Operátor řeší událost s využitím aktuálních informací – především poslední známé polohy klienta, poznámek a závěrů minulých událostí, informací o zdravotním a sociálním stavu.
    Operátor může zavolat klientovi a zjistit jeho aktuální stav a potřeby, nebo kontaktovat blízkou osobu či integrovaný záchranný systém.
  3. Operátor vyhodnotí a uzavře událost.
Nahoru

Pro oblasti Beroun, Kladno, Hořovice, Praha-Západ prosím volejte 777 336 986 (Milan Piovarči).

* Údaje označené hvězdičkou jsou povinné.




© 2021 – Mediinspect, všechna práva vyhrazena.